Konfliktuskezelés

Kiknek ajánljuk?

Vezetőknek és kulcspozícióban dolgozó munkatársaknak, akik számára fontos, hogy munkahelyi kapcsolataikban meg tudják oldani a problémáikat, és fel tudják oldani az érdek- és módszertani ellentéteiket.

Röviden a programról

  • Az emberi kapcsolatok dinamikája
  • A feszültségek és konfliktusok azonosítása
  • Konfliktusok típusai és a folyamat fázisai 
  • A problématisztázás lépései és kommunikációs szabályai
  • A konfliktusok kezelésének gyakorlati technikái
  • Szervezeten belüli mediáció két konfliktusban álló fél között
  • A megállapodások megkötésének szabályai és utólagos kiértékelésük

Várható eredmények

Ön képes lesz:

  • a konfliktusos helyzetet személyközi és rendszerproblémaként látni és kezelni,
  • a helyzetet kívülről a rendszerszemlélet segítségével és belülről az érzései azonosításával egyszerre megérteni,
  • a konfliktus fokozódása helyett a konfliktus energiáját konstruktívan hasznosítani,
  • saját érdekeit eredményesen érvényesíteni,
  • közvetíteni a vitás felek - például munkatársak, beosztottak - között.